reklama

Gaštania múdrosť

Niektoré postrehy nevzbudia žiadnu novú prevratnú myšlienku. Iba ľahko podčiarknu to, na čo niekedy v rýchlosti a všednosti zabúdame...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Začali padať. Na prechádzke so psíkmi sa nám tmolili pod nohami. Vraví sa, že vo vrecku v posteli pomáhajú proti bolestiam kĺbov, ale podľa mňa aj len celkom príjemne vítajú jeseň. Zohla som sa. Po návrate z prechádzky som doma na poličku vyložila z vreciek zo päť gaštanov. Boli nádherné a lesklé. Asi na mňa dýchla akási nostalgia detstva, pociťovala som pri pohľade na ne zvláštnu radosť. Nie však dlho. Na druhý deň gaštany už lesklé neboli. Zostali matné, akoby posmutneli. Z prechádzky som si teda priniesla zopár nových, znovu lesklých. Gaštany na poličke však vždy rovnako rýchlo posmutneli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

So synom sme sa jedno popoludnie vybrali so psami na prechádzku spolu. Mala som rifľovú bundu s kapucňou. Syn sa nechal rýchlo strhnúť a gaštany mi hádzal do kapucne. Aj staršia fenka mala veľkú radosť a pomáhala hľadať. Čoskoro som mala plnú bundu i vrecká na nohaviciach. Po návrate z prechádzky som všetky gaštany vysypala do bielej misky a čestne som ich umiestnila na môj pracovný stôl.

Je tomu už týždeň. Už po dvoch dňoch som bola prekvapená, že gaštany si udržujú svoju lesklú veselosť. Ani tie najvrchnejšie neposmutneli. Možno by mi nejaký odborník poľahky vysvetlil, prečo si týmto spôsobom gaštany dokážu svoju krásu dlhšie uchovať. Ale mne to prišlo tak nádherne jednoduché, že nijaké vysvetlenie nepotrebujem. Všetko živé potrebuje jednoducho „iba“ blízkosť a dotyk. Inak rýchlo umiera.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vyskúšajte :-)

Miroslava Benčičová

Miroslava Benčičová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 42 rokov, pozorujem svet a nie vždy dokážem zostať bez reakcie. Aj keď viem, že šťastnejšia cesta je práve tá druhá...možno sa raz presekám pralesom a nájdem ju :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu